Мабуть, в світі немає жодної людини, яка б полюбляла поганий сервіс, обман та шахрайство. І ми про це знаємо.

 

З чого все починалося

Наш магазин має дуже давню історію. Звісно, ми не мали гаражу, як от Стів Джобс, Білл Гейтс чи Джефф Безос, але і наш бізнес починався зі звичайної орендованої квартири у лютому 2013 року.

Завдяки математичному мисленню та далеким поглядам у майбутнє, засновник інтернет-магазину Микола Тарадайко зміг швидко вийти на чудові показники. Після кількох місяців роботи вже було не достатньо розпихати посилки по карманах та піти самому на пошту. З кожним днем кількість замовлень пропорційно зростала і було прийняте рішення з осені винайняти офіс та окрему людину для обробки замовлень. Такою людиною став близький товариш зі студентських років, який на той час шукав роботу.

Пізніше до колективу приєднався дизайнер-програміст, який забезпечив технічну підтримку сайтів. Згодом були найняті нові менеджери, помічниця-пакувальниця. Почалися розробки нових напрямків, пошуки виробників та партнерів. Було створено багато проектів (бренди Магія Просто, Диво-Кубик, Крутиголовка) від яких, нажаль, з часом довелося відмовитися на користь китайської продукції (вона виявилася дешевша і якісніша, а крафтовий товар в Україні не зрозуміли).

Пройшло 9 років, і що цікаво, за цей час з колективу не пішла жодна людина. Навпаки, навколо нас з’явилося багато цікавих людей і на сьогодні ми маємо гарного партнера-виробника, який допомагає реалізовувати всі наші задуми, а також власного поліграфіста, який друкує для нас більшість продукції як от книжки, карти чи звичайні візитки.

Японська модель, Розетка та високий сервіс

Засновник КрутиГолова сповідує японську модель організації бізнесу, коли кожен працівник — це ніби одна велика родина, де людей об’єднує не лише робота, а й спільні інтереси. Все працює як швейцарський годинник: навіть коли начальника немає поруч, всі приходять на свої місця і виконують свою роботу. І ще жодного разу не було ситуації, щоб щось пішло не так і зупинилася вся робота. Кожен працівник може прийняти рішення, яке дозволить продовжити роботу. Разом ми пережили пандемію та навіть війну, обробляли замовлення при свічках, йшли на пошту під час повітряних тревог та бомбардувань міста.

Ми дуже поважаємо Владислава Чечоткіна, засновника маркетплейсу Розетка, який вважає, що бажання клієнта — закон, і що інколи краще піти на поступки клієнту, навіть якщо це буде не вигідно тобі і ти точно знаєш, що клієнт не прав. Наприклад, якщо хтось отримав не ту колоду карт з нашої вини, ми скоріш за все дозволимо йому залишити відкриті карти собі, а на заміну надішлемо те, що треба. Так, це будуть збитки для нас, але в усьому винуваті ми самі. Нажаль, працювати без помилок за десять років існування ми так і не навчилися. Але визнавати свою вину вміємо.

Ще один принцип, якого ми завжди дотримуємося — це високий сервіс. Якщо клієнт замовив кубик Рубіка на подарок дитині, то він очікує його отримати завтра або післязавтра. Тому ми надсилаємо посилки кожен день, навіть якщо на вулиці дощ, град, все засипано снігом або навкруги літають ракети.

В нас часто були замовлення типу «мені ж на завтра, ну дуже треба…». Звісно, ми не зможемо доставити шахи літаком до Львова, бо знаходимося в Запоріжжі, але до війни кілька разів надсилали посилки автобусами до сусідніх міст, щоб вже гарантовано встигнути. Деякі наші менеджери після роботи розвозять замовлення по місту, бо людина не може приїхати до нас в офіс, а поштою вже пізно. Ми намагаємося не приймати таких замовлень, але якщо таке трапляється, то разом з клієнтом шукаємо рішення проблеми.

Ніякого дропшипінгу

Нас як людей дуже дивує, коли ми стаємо клієнтами інших магазинів і тижнями чекаємо, коли надішлють нашу посилку. Наприклад, наш дизайнер два місяці чекав, коли йому надішлють посилку. Виявилося, що він зробив замовлення у якогось дропшипера, який возить товари з Європи під замовлення. А наша пакувальниця купила онлайн будівельні матеріали, але не отримала їх — продавець виявився шахраєм з кількома судимостями.

Тут варто зазначити, що ми ніколи не були посередниками, не займаємося дропшиппінгом і не дозволяємо іншим диванним підприємцям перепродавати наш товар. Все, що ви бачите на нашому сайті — лежить на наших складах у Запоріжжі. Ви можете приїхати до нас в офіс і потримати будь-який товар в руках. Коли ви питаєте, якого кольору ота штучка в отому конструкторі, наш менеджер йде на склад, шукає потрібний товар та власноруч дивиться на нього. Ось чому ми можемо гарантувати якість і завжди знаємо відповіді на ваші питання.

Ми дуже вдячні людям, які залишають про нас відгуки, у тому числі негативні — ми все читаємо і робимо висновки, якщо щось йде не так. І повірте, ми дійсно кращі за більшість магазинів, які створюють безвідповідальні люди, магазинів, де продавець більшість товару ніколи не тримав в руках, де номер посилки треба випрашувати цілий день, а якщо прийде не той товар, то продавець просто кудись зникне. Так, ми просимо передплату, але якщо щось піде не так — ми все повернемо вам на картку. За десять років ми не обікрали і не обдурили жодної людини, а кожен наш співробітник має не менше одної вищої освіти.

У коментарях до цього допису можете написати власну думку про наш магазин — нам буде цікаво вас послухати.